KOMPLETNÍ ÚČETNÍ SLUŽBY
DAŇOVÁ EVIDENCE
zpracování předaných podkladů
vedení peněžního deníku
vedení pokladní knihy
vedení knihy pohledávek a závazků
vedeni knihy hmotného a drobného majetku
vyhotovení povinné evidence pro DPH
poskytování průběžných přehledů hospodaření
provedení roční daňové uzávěrky
DAŇOVÁ PŘIZNÁNÍ A PŘEHLEDY
daň z příjmů fyzických osob (DPFO) včetně přehledů na správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu
daň z přidané hodnoty (DPH) včetně přenosu daňové povinnosti, elektronická podání přes portál mfcr
daň silniční
roční vyúčtování daně závislé a srážkové (pro zaměstnavatele a zaměstnance)
JEDNÁNÍ NA ÚŘADECH, ZASTUPOVÁNÍ NA ZÁKLADĚ PLNÝCH MOCÍ
zastupování klientů na finančních úřadech, OSSZ a zdravotních pojišťovnách ve všech záležitostech (přihlášení, odhlášení, změny, kontroly, ...)
odevzdávání všech daňových přiznání a přehledů v zákonem stanovených termínech
MZDOVÁ AGENDA
zpracování nebo vyhotovení pracovních smluv, dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce včetně platových výměrů
přihlášení a odhlášení organizace a jejich zaměstnanců na okresní správy sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
měsíční výpočet hrubé a čisté mzdy na základě předané docházky zaměstnanců a dodaných podkladů, zhotovení výplatních listin zaměstnanců
měsíční zpracování mezd a odeslání měsíčních přehledů na OSSZ a zdravotní pojišťovny včetně komunikace s příslušnými úřady
vedení evidence zaměstnanců
vedení mzdových listů a evidenčních listů důchodového zabezpečení (ELDZ)
pracovní neschopnosti zaměstnanců
ukončení pracovních poměrů, zápočtové listy, potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti, potvrzení příjmů pro úřady práce
čtvrtletní výpočet pojistného na zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele
roční vyúčtování daní ze závislé činnosti zaměstnanců
roční vyúčtování daně za závislé činnosti a daně srážkově za zaměstnavatele
účast na kontrolách sociálního a zdravotního pojištění
povinné zasílání tiskopisů, formulářů a přehledů přes naši datovou schránku
DAŇOVÁ A JINÁ PORADENSTVÍ
výběr způsobu zdanění (uplatnění skutečných výdajů nebo použití paušálních výdajů), propočet daňové zátěže při změně režimu uplatnění výdajů
hospodaření podnikatele, rentabilita
ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE
vystavování faktur
korespondence
archivace
..a jiné dle potřeb klienta
SPECIÁLNÍ SLUŽBY
Příprava podkladů a zpracování podnikatelských záměrů včetně kalkulací pro úřady práce(dotace), pro bankovní ústavy (úvěry, půjčky) a jiné...